sELamAt daTang buDak2 cOmeY

jGn LupE kOmen yEr!!!

comey-coMey ku dtg!!

Thursday, October 4, 2012

Tell d truth..

Salam everyone.

Hihi..terasa formal pula diri ini..
Aku dpat kol dr pihak KEMAS KELANTAN petang semalam.
Dalam keghairan dan keterkejutan dengan interbiu ini,
ak runsing sebenarnya..Hmmm..


Bagaimana aku nak pergi interbiu sedangkan aku BEKERJA pada hari tersebut..
Alahai nsib badan...

Lets me tell you bout interbiu first..

Bila? 8 October 2012
Kat mana? Di pejabat KEMAS Lubok Jong , Rantau Panjang. (jauh gilew kot)
Bawak ape?  Bawak dokumen yg dihantar hari 2 laa..Sijil n salinan sijil yg telah disahkan.
Kul bape hbis? tak tahu..(OKBAI)
Mane borang interbiunya? Akan diberi ketika interbiu..Cik Atiqah panel 2 yer..
Start? Kul 8 dah start berlari.
 BERLARI???
Ape tu? Wajib join Ujian Kecergasan ..Alaa lari 2.4km je Cik Atiqah..(mati aku)
Pakaian? PAkaian sukan la derr...


Hoho..
Mula2 aku nk tipu..
Alaaa..nak cakap sdare sakit..
Tetapi setelah dirunding bersama ticer-ticer dcni..
TELL JE THe TRUTH..
Xpayah tipu2..simpan DOSA aje..

Jumpa bos..
Dia kata ;

CUTI APPROVED!!

Yabedabedu!

Trimas kepada bos ku! Anda baik hati !..
Dan sangat memahami..
So, xpayah la tipu2..Dah la xberkat, kumpul dosa plop..
THE BEST WAY IS TELL THE TRUTH!

p/s: Hari ni hepi sbb tgk misai si dye dalam laptop. 
Err..okei..Anda dah shave misai anda..!

No comments:

Post a Comment

time kasih~~~