sELamAt daTang buDak2 cOmeY

jGn LupE kOmen yEr!!!

comey-coMey ku dtg!!

Thursday, October 11, 2012

Lembaga apakah itu?

Hello everyone!

How's your day?
hohoho (macam poyo je)

Kenapa setiap kali nk tulis je blog, msti aku BLANK!!
Grrrr...

Interbiu KEMAS?
Ok je. Cme letih je laa..
Aku letih sbb kena RUN 2.4 KM.. okfine.. 
(aku je yg terlebey2..kalau diikutkan, dekat je)


Kenangan mase lari.

Ketika sedang seronok berlari dengan bdak Kamchap,
menkmati permandangan kampung, 
disamping menyedut sroott sroott udara 02 dan CO2,
menepis panahan matahari,
errr..bgtau je hal sebenar.kan senang!!..

Mase aku lari kan, 
tiba2 ak ternampak 2  lembaga besar didepanku..
Alahai..seronok je hg berlarik yee..

Subhanallah.. kenapa dia ada TANDUK?
Bygkan laa..suasana msih pagi, tetapi dia MUNCUL!
Yakk...guane humga ke arah ambo terr??
(subt : kenapa berlari kearahku?)


Tak payah nak buat adegan pengsan2..
Aku terus je larik...
Angkat langkah sejuta teruss!!
KAWANKU KAMCHAP??
Aku tinggal kan dia.T_T
Apa yang penting, aku msti lari dr benda tu.

Yang aku hairan, kenapa kawanku tak takut lgsg..
Adakah dia sudah rabun jauh?

Hoho..Sampai je ke garisan penamat, aku buat aksi lambai2 pada parent rakanku..
Hoho..
Rasa macam retis! #blushing
Alhamdullilah dapat elakkan daripada tempat last sekali..






Ni la gmbar monster tu..huhu
Menakutkan!


P/s : kepada sahabatku, aku mitop maap byop sebab tggl mg.. Tibe2 adrenalin aku meningkat! >_<

2 comments:

time kasih~~~