sELamAt daTang buDak2 cOmeY

jGn LupE kOmen yEr!!!

comey-coMey ku dtg!!

There was an error in this gadget

Wednesday, September 26, 2012

Pikiaq !!


Assalamualaikum..

Hari nk tulis pasal ape yer? Hmm..

Ntah!
Ada kata-kata yg aku jumpa d pesbukku!
Agak bagusjuga laa tuk renungan bersama..

Tengok la..
Xyah duk tercengang2..

Buat
MUHASABAH DIRI BERSAMA!


Lagi n lagi....



Ada lagi laa...


Opsss...

Sodapnyo klau boley melantak skrg!..


Wednesday, September 19, 2012

Siapa yg punya kerja?

Alkisah lah di tempat kerja aku,
sedang seronok bermain & menonton cerita Upin Ipin Mainan Baru,
maka terbau la aku dgn bau yg sgt busuk.

Hmm,..
Ni mesti kerja si polan binti polan..
Maka, aku pujuk la si dia untuk ke tandas..
(mane la tau kan dia nk BO)

Si dia enggan. Aku pujuk lagi..Dia enggan..
AKU PUJUK LAGI!!!

Akhirnya, si dia mahu ke tandas tetapi dengan tujuan lain.
Hmmm...
Bukan si dia punya angkara!..


ALAMAK!!!

Bertambah powerful la kuasa bau ini..Nyaris2 aku pengsan..
Tahap kebusukan melampaui bau getah yg telah dibakar!!


Boleh Pengsan aku..!!

Rupa-rupanya si polan kedua binti polan..Hmm..Sabo je laa.
Aku cek seluar dia memang dah habis dengan tuttt tutt...

Agak-agak korang la kan..Siapa manusia yang bertuah nk basuh dia..
Suda semestinya AKU!
Becoz aku berada di tempat kejadian...
ARGHHHHHHHHH..



Sesungguhnya aku xkesah pun pasal tu..
Sebab aku tau 2 memang tugas ticer tadika.. =)

Harapan aku pada si dia : Kalau rasa nk cirit tu, cakap je dgn ticer..ticer xgarang pun.. T_T
Confirm2 la aku xakan marah.

Harapan aku pula ialah,

BOS TERRR... SAYA RASA SAYA TRAUMA LA.. NAK MINTA CUTI BOLEY?

Tuesday, September 18, 2012

Kisah Makaroni Kuah

Hallu.

Hari ni aku tacink sbb ada makaroni kuah..
Ini bukan kerana aku terlalu mengidam atau teringin yg thap melampau..
Tetapi ini kisah seorang kakak sanggup hntar makaroni kuah ke tempat kerja adik dia..

Xtacink lg kan?

Aku tacink sebab kak aku sanggup hntr masa kilat sabung menyabung dan sanggup redah hujan demi nk hantar MAKARONI KUAH kepada adik yang selalu degil dgnnya..
Sekian...


Nampak xyummy kan?
SALAHKAN henpon K330 aku ney!!
TOLONG SALAHKAN HENPON NEY..

Becozz kakak aku masak sdap sgt2..!!
Lebey sedap dari Mee kg pek tepi tadika aku la..
Thumb Up..

Kata2 ku tuk puan Siti Nurul Wahidah bt Abdullah..
Terima kasih banyak2..walaupun tqah byop wt dosa n derhaka..tapi kak idah still ingat pada saya yg sedang bekerja 'JAUH' dr famili.

LOVE U A LOT LAA KAK IDAH!

Kumpul Ramai-ramai...

 Assalamualaikum kids!!

Errr...2 la apa yg aku lakukan every mornim...
Korg mesti bley agak2 kanak-kanak jwp ape kan...!!
Hahahah..bdak2 aku diam aje..(xpaham word kids mybe..Alahai...)


Kali ni aku nk cite psal kumpul ramai-ramai ataupun dikenali gathering.
Aku sambut bufday dgn bdak2 bsuk aku..hehe..
BUDAK BUSUK mane yer?
Alaaaa...bdak2 UPSI laa..(yana & yaa)!!
Yeh last minute xdapat join bcoz......dia kate ad hal..!!Hmmm...



Pesanan aku tuk Yeh : Lain kali yana & yaa xdop pimtis doh! =) hihi

Kami kumpul sme2 di Pizza hut Tanah Merah.lalalala.
Agak rakus yer kami makan...Semua hbis...!


Tetapi,
malangnya KEK memang XSEDAP!!


Mane Picture sbgai bukti?
Hmmm....Xada!! Bcoz!!!

Aku xbawak kamera...>_<


Okbai..ada ini aje..


Semoga Persahabatan kita terus kukuh walaupun muka kita semakin berkedut.. Amin..


comey yg selalu melaWat!!