sELamAt daTang buDak2 cOmeY

jGn LupE kOmen yEr!!!

comey-coMey ku dtg!!

There was an error in this gadget

Wednesday, September 19, 2012

Siapa yg punya kerja?

Alkisah lah di tempat kerja aku,
sedang seronok bermain & menonton cerita Upin Ipin Mainan Baru,
maka terbau la aku dgn bau yg sgt busuk.

Hmm,..
Ni mesti kerja si polan binti polan..
Maka, aku pujuk la si dia untuk ke tandas..
(mane la tau kan dia nk BO)

Si dia enggan. Aku pujuk lagi..Dia enggan..
AKU PUJUK LAGI!!!

Akhirnya, si dia mahu ke tandas tetapi dengan tujuan lain.
Hmmm...
Bukan si dia punya angkara!..


ALAMAK!!!

Bertambah powerful la kuasa bau ini..Nyaris2 aku pengsan..
Tahap kebusukan melampaui bau getah yg telah dibakar!!


Boleh Pengsan aku..!!

Rupa-rupanya si polan kedua binti polan..Hmm..Sabo je laa.
Aku cek seluar dia memang dah habis dengan tuttt tutt...

Agak-agak korang la kan..Siapa manusia yang bertuah nk basuh dia..
Suda semestinya AKU!
Becoz aku berada di tempat kejadian...
ARGHHHHHHHHH..



Sesungguhnya aku xkesah pun pasal tu..
Sebab aku tau 2 memang tugas ticer tadika.. =)

Harapan aku pada si dia : Kalau rasa nk cirit tu, cakap je dgn ticer..ticer xgarang pun.. T_T
Confirm2 la aku xakan marah.

Harapan aku pula ialah,

BOS TERRR... SAYA RASA SAYA TRAUMA LA.. NAK MINTA CUTI BOLEY?

No comments:

Post a Comment

time kasih~~~

comey yg selalu melaWat!!