sELamAt daTang buDak2 cOmeY

jGn LupE kOmen yEr!!!

comey-coMey ku dtg!!

Tuesday, September 18, 2012

Kisah Makaroni Kuah

Hallu.

Hari ni aku tacink sbb ada makaroni kuah..
Ini bukan kerana aku terlalu mengidam atau teringin yg thap melampau..
Tetapi ini kisah seorang kakak sanggup hntar makaroni kuah ke tempat kerja adik dia..

Xtacink lg kan?

Aku tacink sebab kak aku sanggup hntr masa kilat sabung menyabung dan sanggup redah hujan demi nk hantar MAKARONI KUAH kepada adik yang selalu degil dgnnya..
Sekian...


Nampak xyummy kan?
SALAHKAN henpon K330 aku ney!!
TOLONG SALAHKAN HENPON NEY..

Becozz kakak aku masak sdap sgt2..!!
Lebey sedap dari Mee kg pek tepi tadika aku la..
Thumb Up..

Kata2 ku tuk puan Siti Nurul Wahidah bt Abdullah..
Terima kasih banyak2..walaupun tqah byop wt dosa n derhaka..tapi kak idah still ingat pada saya yg sedang bekerja 'JAUH' dr famili.

LOVE U A LOT LAA KAK IDAH!

No comments:

Post a Comment

time kasih~~~