sELamAt daTang buDak2 cOmeY

jGn LupE kOmen yEr!!!

comey-coMey ku dtg!!

There was an error in this gadget

Sunday, February 26, 2012

Siapa Kamu?

Assalamualaikum wbt, 
Semakin rindu dgn rakan2ku..hoho...
Walaupun masing2 dah semakin busy, jgn lupa contct shaye!#7244 yer!
Hmmmm....

karya agung Yana Kamchap!


Gambar ni masa sem 1..kami beli baju yg sama..
Tp akhirnya ketiga-tiga kami tidak dpt menyimpannya..
KERANA....

Ak n Yana telah menggunakan bju ini untuk jungle treking..

GOODBYE MY SWEET T-SHIRT 
T_T
Mana baju MCya?hmmmmm....
HILANG!!!!!DEPRESS!!!
Dipercayai telah menjadi kain buruk lantaran tertekan kehilangan rakan-rakannya!

Enjoy! credit to Yana Kamchap


Alamak! Dah tacink lak dgn si Yana ney ttg Frenship kami...
Ase2 dah genap 3 tahun..perghhh..!
Suka duka geram suka hepi sayang wndu...smua dah kami rasa!
Aku ingt nk cari keje..Lepas 2 kite pergi bcuti same2 yer! Kita kan dah JANJI!
(tacink x?ekekkeke)

BESTFRIEND FOREVER!
JANGAN LUPAKAN SAYA YER!~
INGT NAMA SAYA!
CIKKAH JELITA
hahahahhahahaa


S.A.H.A.B.A.T

Monday, February 6, 2012

Anak-anak saye!~

Salam smua!!!....

Akhirnya selesai syuda asimen saye!~~~kite update je la gmbr-gmbr anak-anak baru ku!~
Sukarnya nk kate GOODBYEE pd mereka!~~CIKGU TQAH SAYANG KAMU SMUA!~



hahhaha..budak ney nama Batrisya!~dlu dye duk kt bahagian TATEH..hr ni dye dah diUPGRADE duduk kt TIPAT..hmmmm..kite bertemu lg wahai BATRISYA!~dulu asyik nangis je..skrg dah berubah tempat, jgn nangis yer!!..alamak..lupe plak..TATEH tu singkatan tuk kanak-kanak yg berumur 2-3 tahun di TASKA PERMATA KELUARGA BATAS BARU..hohoh..TIPAT pula mksdnye kanak-kanak umur 3-4 tahun..SEKIAN...


Cantikkan budak ney!name dia QISTIESYA!~hohoho..giler beb name!
Kalu bdak ni ikat rambut, sebijik macam AMoi JEpun..lawa!!(rambut Tiesya tebal sgt-sgt!)
Bdak ni kira Anak tiri aku laa..mse mula2 masuk, memang xdapat dipisahkan dgn diri aku.
Smpaikan ada guru disana cakap~~~>Tqah ney datang nk praktikal ke atau nk dapat anak?
PERGHH!!TERBAEK!~
Akhirnya, aku dipisahkan apabila ditukarkan ke bahgian TATEh...dapat lak Ainul MArdhiah dan DArwisya!~
Hahhaha
Ainul mArdiah cantek..MAta dye besar penuh dgn HArapan meminta Cgu Tqah  memanjakannya!~
Tak Tahan!Tak Tahan!

Ainul, meh la cikgu peluk Kamu!Sila HEntikan mata Kamu! >_<

badak DArwisya ney cantik juga!dia ni kira bdak PERTAMA di TATEH yg ingt namaku...huhu
Kira TACINK la neyh!!kbai!


lallalallala......kenangan di Tateh


p/s : tenkiu 6451. <3

comey yg selalu melaWat!!