sELamAt daTang buDak2 cOmeY

jGn LupE kOmen yEr!!!

comey-coMey ku dtg!!

There was an error in this gadget

Monday, February 6, 2012

Anak-anak saye!~

Salam smua!!!....

Akhirnya selesai syuda asimen saye!~~~kite update je la gmbr-gmbr anak-anak baru ku!~
Sukarnya nk kate GOODBYEE pd mereka!~~CIKGU TQAH SAYANG KAMU SMUA!~



hahhaha..budak ney nama Batrisya!~dlu dye duk kt bahagian TATEH..hr ni dye dah diUPGRADE duduk kt TIPAT..hmmmm..kite bertemu lg wahai BATRISYA!~dulu asyik nangis je..skrg dah berubah tempat, jgn nangis yer!!..alamak..lupe plak..TATEH tu singkatan tuk kanak-kanak yg berumur 2-3 tahun di TASKA PERMATA KELUARGA BATAS BARU..hohoh..TIPAT pula mksdnye kanak-kanak umur 3-4 tahun..SEKIAN...


Cantikkan budak ney!name dia QISTIESYA!~hohoho..giler beb name!
Kalu bdak ni ikat rambut, sebijik macam AMoi JEpun..lawa!!(rambut Tiesya tebal sgt-sgt!)
Bdak ni kira Anak tiri aku laa..mse mula2 masuk, memang xdapat dipisahkan dgn diri aku.
Smpaikan ada guru disana cakap~~~>Tqah ney datang nk praktikal ke atau nk dapat anak?
PERGHH!!TERBAEK!~
Akhirnya, aku dipisahkan apabila ditukarkan ke bahgian TATEh...dapat lak Ainul MArdhiah dan DArwisya!~
Hahhaha
Ainul mArdiah cantek..MAta dye besar penuh dgn HArapan meminta Cgu Tqah  memanjakannya!~
Tak Tahan!Tak Tahan!

Ainul, meh la cikgu peluk Kamu!Sila HEntikan mata Kamu! >_<

badak DArwisya ney cantik juga!dia ni kira bdak PERTAMA di TATEH yg ingt namaku...huhu
Kira TACINK la neyh!!kbai!


lallalallala......kenangan di Tateh


p/s : tenkiu 6451. <3

2 comments:

time kasih~~~

comey yg selalu melaWat!!