sELamAt daTang buDak2 cOmeY

jGn LupE kOmen yEr!!!

comey-coMey ku dtg!!

There was an error in this gadget

Wednesday, February 23, 2011

misi 2011 and seterus!!

Anneyeong!!...

Macam serius je tajuk aku ney..=,= ..
Janji aku seterusnya...never let my heart open!!keep it very close until someone can open it with his sincerity..Please never break my heart! <3..Jwpn ku utk smua lelaki >>

sumber dari iluvislam ..

SOMBONGKAH AKU??!!

Sombongkah aku kiranya tidak mahu membalas pesanan ringkasmu?
Sombongkah aku jika membiar sepi YM darimu?
Sombongkah aku jika aku hanya membiarkan panggilan darimu berlagu tidak berjawab?
Ya,aku memang sombong.
Namun aku sombong bertempat!
Bukan pada semua.
Tapi hanya padamu,lelaki ajnabi yang tidak halal buatku.
Pantaskah aku membalas SMS mu kiranya luahan rindu yang kau ucapkan?
Perlukah aku membalas YM mu jika omongan cinta yang kau ingin bicarakan?
Haruskah aku berbual denganmu jika tiada perkara penting yang mahu dibincangkan?
Kau bukan suamiku,perlukah kita melakukan semua itu?
Tepuk dada,tanyalah imanmu sendiri wahai teman.
Maaf aku tidak sanggup melakukan semua itu jika murka Allah yang ku dapat
Jika kerana sikapku ini kau memanggilku sombong, nah silakan.
Aku tidak peduli.
Jika kerana ini kau memandangku seorang yang kolot
Aku masih juga tidak peduli
Apalah sangat pandanganmu jika dibandingkan dengan pandangan murka Tuhanku
Kiranya aku mengikut kemahuanmu
Aku lebih takutkan Tuhan yang menjadikan kau dan aku.
Sebelum tiba masanya, biarlah kulabuhkan dulu cintaku pada-Nya
sebelum kulabuhkan cintaku kepada yang berhak keatasku kelak
Hanya untuk suamiku,cinta halal bagiku.
p/s : lec tambah plak asimen bru..Hadoii!!asimen lame xbuat agy!!

Saturday, February 19, 2011

Vote 4 me Laa!!my promise to U!!


Moshi  moshi smua...

Pilihan raya MPP dah datang!! Mula la bunyi “SAYA BERJANJI” atau “SAYA AKAN” mungkin “SAYA MEMASTIKAN”..errmmmmm...janji sekadar janji!!agak2 la kan berapa % yang boleh dipercayai?? 1%? 24%? 97.5%???!! tak kesah laa..asalkan kami dpt rasai kemeriahan berkempen!!
Kalau la aku sebagai MPP yang dipilih, ada la beberapa perkara yang akan aku renovate semula..

         1. Ape erkk??!! Ohh...yuran yg penting!!Ape kate aku mansuhkan yuran setiap sem..macam xbest je tiap2 bulan kena bayar duit kt HEP. Asyik2 dyeorg je yg kaya!! =,= boleh la student UPSI beli buku dgn peruntukan 2...hahha (boleh percaya ke??!!kebaboOm..rupenyer di TS @ MidValley mmbeli buku!! )
                                                                                     
           2Hah!!penting jugak la aku rase ney!!Apa kate pelajar boleh duduk di kolej tnpa sertai apa2 xtvt..Cadangan aku ni mcm best je kan..Ye la..Sape la yang nk bazirkan masa utk lompat2 hentam bola, duduk bersila seperti bertafakur di foyer2 yang terpilih, kiri kanan kiri kanan pagi2 smbil teriak2 (xmacho la perempuan berteriak pg2 buta)..Tapi kan awaak semua..habis tu kolej nk bahagikan stiker-stiker yang ditempah khas dr KOREA kt sapa??Ce Cerita skit!! (tiru Cite Hantu Kak Limah Balik RumaH)..ermmm....habis 2 sape nak meriahkan kolej yg sememangnyer meriah dgn 1Malaysia??Musykil3...


        3. Ce bg idea kt bakal MPP anda ney!Ermmmm....SAYA BERJANJI AKAN SEDIAKAN BAS KE SETIAP FAKULTI, KELAS,PERPUSTAKAAN DAN KEMANA2 SAHAJE YG TERLINTAS OLEH PELAJAR!!.Amek kau!!biasenye ni la yang aku dgr rungutan pelajar2 UPSI yang terchenta!!Menggunakan kad matrik anda yang agak lusuh @ terbelah dua bg senior dan baru @berkilat2 seperti dibasuh tiap2 hari, anda akan boleh keistimewaan ney...usah bimbang la, anda ingin ke bangunan IPSI yang merupakan bangunan Fakulti MPP kesayangan anda???Naek je di depan PINTU TIMUR UPSI, gerenti anda akan sampai tanpa berpeluh2 seluruh badan ibarat mndi yg berbau..(T_T)..Err,...perkhidmatan ney bukan untuk IPSI je..Fakulti laen pn ada gk!!..Tp Kan!!Cuba fikir % kegemukan di UPSi agk2 la kan??berapa errkk???Ad x dalam 1%?? 39% 99.1%??Fikir2 kan lah..

abang hensem ney kate :cuba fikir baek2

        4.Wah3..mcm best je idea ney...sebagai MPP kesayangan anda, aku akan memerintahkan agar semua Pak GUARD yg tak uBah seprti sarjan Misai cite Gerak2 KHas 2 untuk tdo setiap kali bertugas..Jadi korang bley la balik sesuka hati dan menyelinap di pagar2 yang sgt mudah untuk ditembusi...(^,^)..Bolehla student2 kesayanganku membuat kerja lapangan di KL, IPOH , GEnting Highlands @ serumpun dgn nyer....SYOKnYEr!!Tapi kan?(byk tapi2 aku)..habis 2 apa fungsi Pak Misai di Kolej???hahha..renung2kan fungsi sebenar hamba2 Allah SWT ney..sesungguhnyer mereka hanya menjalankan kerja mereka...

Eunhyuk - super-junior photo
bley la ak pegi buat keje lapangan di Cameron Highland selama seminggu berturut2!!
Rasenye dah cukup la memorandum aku ney...ni pun dah penat berfikir..biasenyer MPP kesayangn anda xsuke buat karangan tp tak ape!!DEMI ANDA, aku sanggup menggaru2 kepala ku yang terlupa shampoo ney..!!

P/s: Adoi!!penatnyer mmbasuh menggunakan mesin bsuh di Dobi..almaklum la, dah seminggu xbasuh...Tak Baek Fitnah!!aku cume busy dgn kerja MPP je biarpun tak dilantik secara rasmi..ngeh3...(mood terkezut sbb tgk mesin basuh bergegar seperti nk meletop je)

SELAMAT MENGUNDI YER STUDENT UPSI! PERTIMBANGKAN LA PILIHAN ANDA..JGN UNDI SBB MEREKA SEORANG CALON YG SEORANG YANG KACAK @ JELITA (aku xkesah! :P )

Sunday, February 13, 2011

wink3 utk awak! AKU DAN DIA


Haloo smua,....

Wah3...dah ramai org memiliki blog..thniah la utk saibah berjaya mmbuat blog dgn bntuan spupu.....clap ur hand!!! mood ak tgh cri myladytie @ cik tie oram kuat khar!!ngee~~~
pesanan sy utk myladytie (sengaja dbesarkn font)
             
       cikkah : awop2...mane awop??saye xjumpe pom wak dlm blog ney..sy wndu awak!! <3

2 dia pesanan seorg shbt utk shbt..sebetul2 nye mse xizinkan ku untuk berblog...tp saye wndu la kt awak!!
saye wndu sgt fmly sy...teett..teett...teett...(sebetulnye msg ak xberbunyi seburuk ney)..ada picture msj la!!

                lptp cikkah kate : wah3..comam hs awak!!bley tggl d kafe lg..huk3
                    hs cikkah kate : tuan sy pelupa & loqlak!!

kebetulan cikkah lalu tepi lptp ng hs, 
  
cikkah : huk3...dah pndai kutuk tuan sndri erk??rasekn penanganku !(lptp n hs ditutup utk satu minit yng dinggap sgt pnjg) padan muke ko..




grup firedrill..well done!!
p/s : tq jue n dgeng sbb jumpe hs cikkah!! :P

comey yg selalu melaWat!!