sELamAt daTang buDak2 cOmeY

jGn LupE kOmen yEr!!!

comey-coMey ku dtg!!

Saturday, February 19, 2011

Vote 4 me Laa!!my promise to U!!


Moshi  moshi smua...

Pilihan raya MPP dah datang!! Mula la bunyi “SAYA BERJANJI” atau “SAYA AKAN” mungkin “SAYA MEMASTIKAN”..errmmmmm...janji sekadar janji!!agak2 la kan berapa % yang boleh dipercayai?? 1%? 24%? 97.5%???!! tak kesah laa..asalkan kami dpt rasai kemeriahan berkempen!!
Kalau la aku sebagai MPP yang dipilih, ada la beberapa perkara yang akan aku renovate semula..

         1. Ape erkk??!! Ohh...yuran yg penting!!Ape kate aku mansuhkan yuran setiap sem..macam xbest je tiap2 bulan kena bayar duit kt HEP. Asyik2 dyeorg je yg kaya!! =,= boleh la student UPSI beli buku dgn peruntukan 2...hahha (boleh percaya ke??!!kebaboOm..rupenyer di TS @ MidValley mmbeli buku!! )
                                                                                     
           2Hah!!penting jugak la aku rase ney!!Apa kate pelajar boleh duduk di kolej tnpa sertai apa2 xtvt..Cadangan aku ni mcm best je kan..Ye la..Sape la yang nk bazirkan masa utk lompat2 hentam bola, duduk bersila seperti bertafakur di foyer2 yang terpilih, kiri kanan kiri kanan pagi2 smbil teriak2 (xmacho la perempuan berteriak pg2 buta)..Tapi kan awaak semua..habis tu kolej nk bahagikan stiker-stiker yang ditempah khas dr KOREA kt sapa??Ce Cerita skit!! (tiru Cite Hantu Kak Limah Balik RumaH)..ermmm....habis 2 sape nak meriahkan kolej yg sememangnyer meriah dgn 1Malaysia??Musykil3...


        3. Ce bg idea kt bakal MPP anda ney!Ermmmm....SAYA BERJANJI AKAN SEDIAKAN BAS KE SETIAP FAKULTI, KELAS,PERPUSTAKAAN DAN KEMANA2 SAHAJE YG TERLINTAS OLEH PELAJAR!!.Amek kau!!biasenye ni la yang aku dgr rungutan pelajar2 UPSI yang terchenta!!Menggunakan kad matrik anda yang agak lusuh @ terbelah dua bg senior dan baru @berkilat2 seperti dibasuh tiap2 hari, anda akan boleh keistimewaan ney...usah bimbang la, anda ingin ke bangunan IPSI yang merupakan bangunan Fakulti MPP kesayangan anda???Naek je di depan PINTU TIMUR UPSI, gerenti anda akan sampai tanpa berpeluh2 seluruh badan ibarat mndi yg berbau..(T_T)..Err,...perkhidmatan ney bukan untuk IPSI je..Fakulti laen pn ada gk!!..Tp Kan!!Cuba fikir % kegemukan di UPSi agk2 la kan??berapa errkk???Ad x dalam 1%?? 39% 99.1%??Fikir2 kan lah..

abang hensem ney kate :cuba fikir baek2

        4.Wah3..mcm best je idea ney...sebagai MPP kesayangan anda, aku akan memerintahkan agar semua Pak GUARD yg tak uBah seprti sarjan Misai cite Gerak2 KHas 2 untuk tdo setiap kali bertugas..Jadi korang bley la balik sesuka hati dan menyelinap di pagar2 yang sgt mudah untuk ditembusi...(^,^)..Bolehla student2 kesayanganku membuat kerja lapangan di KL, IPOH , GEnting Highlands @ serumpun dgn nyer....SYOKnYEr!!Tapi kan?(byk tapi2 aku)..habis 2 apa fungsi Pak Misai di Kolej???hahha..renung2kan fungsi sebenar hamba2 Allah SWT ney..sesungguhnyer mereka hanya menjalankan kerja mereka...

Eunhyuk - super-junior photo
bley la ak pegi buat keje lapangan di Cameron Highland selama seminggu berturut2!!
Rasenye dah cukup la memorandum aku ney...ni pun dah penat berfikir..biasenyer MPP kesayangn anda xsuke buat karangan tp tak ape!!DEMI ANDA, aku sanggup menggaru2 kepala ku yang terlupa shampoo ney..!!

P/s: Adoi!!penatnyer mmbasuh menggunakan mesin bsuh di Dobi..almaklum la, dah seminggu xbasuh...Tak Baek Fitnah!!aku cume busy dgn kerja MPP je biarpun tak dilantik secara rasmi..ngeh3...(mood terkezut sbb tgk mesin basuh bergegar seperti nk meletop je)

SELAMAT MENGUNDI YER STUDENT UPSI! PERTIMBANGKAN LA PILIHAN ANDA..JGN UNDI SBB MEREKA SEORANG CALON YG SEORANG YANG KACAK @ JELITA (aku xkesah! :P )

No comments:

Post a Comment

time kasih~~~