sELamAt daTang buDak2 cOmeY

jGn LupE kOmen yEr!!!

comey-coMey ku dtg!!

There was an error in this gadget

Sunday, March 31, 2013

Sangat Sweet Apabila

Sangat Sweet Apabila


SAYA!! SAYA!!

Muahahaha..mood gatal mai!..
>_<

Kubur Berasap

 Assalamualaikum smua...

Kali ni aku nk cerita mengenai
KUBUR BERASAP!
hohoh...
Ini bukan cerita hantu yer...
ini kisah yang aku selalu dendangkan bg yang MALAS SOLAT

Dulu aku dengar kisah kubur berasap masa kawan aku bangunkan rumate dia untuk solat subuh..
Hehe..
Bagi yang tengah celik mata, mmg la tak takut..
Bagi aku sendri, kalau rumate aku bgnkn aku solat subuh smbil berteriak Kubur BerasaP..
Wajib aku bangun sambil buat muka terkejut..
Bukan apa..
Aku dapat bayangkan kubur aku tengah berasap dengan api Neraka..!
Hohoho....
Menakutkan...

Kesimpulannya, sentiasa la ingat kematian walaupun tengah tdo bermimpikan 
GUN JUN PYO!!

Sekadar selingan...

Feymes btol Johan..smpai msuk dalam xm..haha

Friday, March 29, 2013

Motif la hari jadi..

Hey oullss...

Aku ada terbaca laa...
macam terkena atas batang hidung aku je. >_<

5 Ogos hingga 13 Ogos – Biru Laut
BIRU LAUT
Kamu mencintai diri dan kehidupan kamu sendiri melebihi segala-galanya. Bagi kamu, jika kamu tak sayangkan diri sendiri kamu siapa lagi? Kamu juga seorang yang berpersonaliti menarik hingga sering menjadi perhatian ramai. Selain itu, kamu juga berpandangan jauh untuk masa depan. Tapi berhati-hati dengan sikap pemarah kamu tu. Sekali kamu marah pada seseorang, sukar kamu nak melupakannya. Jadi, belajarlah memaafkan orang lain. Sebab itu juga kamu sering bertengkar dengan si dia. Mana taknya, kamu ego sangat nak memaafkan orang lain sedangkan kamu sendiripun ada melakukan kesilapan!

Alaaaa...mana ad cintai diri sendri lebih dr segalanya..
I lop famili, sibling, prens n SJ..hoho..
Tenkiu tuk info..
nak tau lebih lagi klik laa

KEjam punya kawan...hahaha

Thursday, March 28, 2013

Mulut-mulut hangit manusia

Assalamualaikum..
Mula2 aku nk cakap..
Aku suka kerja aku sekarang..
Kerana aku adalah bos dan pengetua..

Then,
Mulut-mulut di luar sana xsemanis kusangka..
Ada yang sangat berbau dan merosakkan alam persekitaran kerja ku..
Cadangan nak basmi dengan racun serangga..
Tapi,
Kesian pada tunas bru muncul..
Sabar je la..
(hidup yg penuh dengan kiasan)
So..


Tiada kaitan kan dengan tajuk aku....! ahaha..
Ada saya kesah?
Pepon credit tuk adikku yg edit..
Tak lupa model Nasyran..

SI BUDAK WEK WEK!

p/s: the more i know u, more i in love wif u... Acecece.. >_<


comey yg selalu melaWat!!