sELamAt daTang buDak2 cOmeY

jGn LupE kOmen yEr!!!

comey-coMey ku dtg!!

Sunday, March 31, 2013

Kubur Berasap

 Assalamualaikum smua...

Kali ni aku nk cerita mengenai
KUBUR BERASAP!
hohoh...
Ini bukan cerita hantu yer...
ini kisah yang aku selalu dendangkan bg yang MALAS SOLAT

Dulu aku dengar kisah kubur berasap masa kawan aku bangunkan rumate dia untuk solat subuh..
Hehe..
Bagi yang tengah celik mata, mmg la tak takut..
Bagi aku sendri, kalau rumate aku bgnkn aku solat subuh smbil berteriak Kubur BerasaP..
Wajib aku bangun sambil buat muka terkejut..
Bukan apa..
Aku dapat bayangkan kubur aku tengah berasap dengan api Neraka..!
Hohoho....
Menakutkan...

Kesimpulannya, sentiasa la ingat kematian walaupun tengah tdo bermimpikan 
GUN JUN PYO!!

Sekadar selingan...

Feymes btol Johan..smpai msuk dalam xm..haha

No comments:

Post a Comment

time kasih~~~