sELamAt daTang buDak2 cOmeY

jGn LupE kOmen yEr!!!

comey-coMey ku dtg!!

Tuesday, September 18, 2012

Kumpul Ramai-ramai...

 Assalamualaikum kids!!

Errr...2 la apa yg aku lakukan every mornim...
Korg mesti bley agak2 kanak-kanak jwp ape kan...!!
Hahahah..bdak2 aku diam aje..(xpaham word kids mybe..Alahai...)


Kali ni aku nk cite psal kumpul ramai-ramai ataupun dikenali gathering.
Aku sambut bufday dgn bdak2 bsuk aku..hehe..
BUDAK BUSUK mane yer?
Alaaaa...bdak2 UPSI laa..(yana & yaa)!!
Yeh last minute xdapat join bcoz......dia kate ad hal..!!Hmmm...



Pesanan aku tuk Yeh : Lain kali yana & yaa xdop pimtis doh! =) hihi

Kami kumpul sme2 di Pizza hut Tanah Merah.lalalala.
Agak rakus yer kami makan...Semua hbis...!


Tetapi,
malangnya KEK memang XSEDAP!!


Mane Picture sbgai bukti?
Hmmm....Xada!! Bcoz!!!

Aku xbawak kamera...>_<


Okbai..ada ini aje..


Semoga Persahabatan kita terus kukuh walaupun muka kita semakin berkedut.. Amin..


No comments:

Post a Comment

time kasih~~~