sELamAt daTang buDak2 cOmeY

jGn LupE kOmen yEr!!!

comey-coMey ku dtg!!

There was an error in this gadget

Thursday, October 11, 2012

Kemah Kemim!

Ni aku ambil dr pesbuk..haha
Kelakar wey! Gulim2 aku baca!..
Ce tengok! ce tengok!

Cara santai jawab telefon:

1. Soalan: Haloo, may i speak to bedah please?

Jawapan: Maap. sini bukan balai polis.

2. Soalan: Haloo, siapa disana?

Jawapan: Ntah. saya kat sini, mane le saya tau sape kat sane..

3. Soalan: Haloo, boleh saya bercakap ngan bapak awak?

Jawapan: Nak cakap cakap je ler. buat ape tanye saya.


4. Soalan: Haloo, boleh sambungkan ke nombor 323?

Jawapan: Maap cik, nombor tak boleh disambung, hanye boleh dicampur.

5. Soalan: Haloo, mak ade rumah?

Jawapan: Mak takde rumah. Bapak ade pasal rumah ni bapak yang beli.

7. Soalan: Boleh saya bercakap ngan Siti?

Jawapan: Maap. Nombor yang anda dail tidak mahu memberikan 
perkhidmatannye… time kacih.

8. Soalan: Haloo, tolong panggilkan Samad. saya nak bercakap dengannye.

Jawapan: Sila panggil sendiri. saya sibuk. maap

9. Soalan: Halloo… …

Jawapan: Haloo. Pusat sakit mental disini. Anda ingin mendaftar?

10. Soalan: Haloo, saya nak tumpang bertanya…

Jawapan: Maap. Ini bukan kaunter pertanyaan.

11. Soalan: Haloo, Betul ke ini nombor 3234412?

Jawapan: Sila dail sekali lagi. kalau saya masih menjawab betul le tu.

12. Soalan: Assalammualaikum…

Jawapan: Waalaikummussalam..(tupp!..terus letak tepon.salam kite wajib jawab)


Kelakar kan..haha..

Konfirm2 si penelefon akan sebarkn nombor tepon anda!

VADAM VUKA VANDA!!

p/s : layan la org lain sebgaimana anda ingin mereka layan anda bgaimana?

(aku kabo apo ney?berbelit2 je)

1 comment:

time kasih~~~

comey yg selalu melaWat!!