sELamAt daTang buDak2 cOmeY

jGn LupE kOmen yEr!!!

comey-coMey ku dtg!!

There was an error in this gadget

Friday, December 3, 2010

~ kenangan bersama Bam cD n Geng Bernam 07 ~

Assalamualaikum w.b.t,

Wah3....semester 3 dah berakhir...kini cuti sem..memandangkan rakan2 ku kebanyakkan adalah senior2 yang nk praktikal, ak wish ~~ SELAMAT BERPRAKTIKAL ~~

Dalam satu hari, aku,onna,yana,yaa dan yeh (yeh join dgn bam cd je) kuar dua kali (tgh hari & malam) nk sambut perpisahan mereka,..T_T sedey sgt sbb xley la dgr mereka2 berceloteh..

Ni la kenangan untuk bam CD...Salasilah perkenalan mase semester pertama...(byk kenangan dgn bam shidiey ney)...kami semua berkenalan ketika bulan puasa rasenyer..xingat sgt...p klakar pn ada klau ingt smula..hanya KAMI yang tahu..Geng CD yg datang ialah BAZLI aka jejaka HENSEM KHAR , JEHAN aka jejaka HOT PALAPES, & ZAMRI aka jejaka NARUTO...tq sbb tggu aku dtg lewat td dan xmakan semata2 ak..TERHARU..




kena simpan kenangan indah 


Ak xley la buat lawak & kenakan bam CD ney sbb kedudukan yang dipilih agak silau bagi mata ak..maaf yer~~ ak bukan sombong...penglihatan yang silau mengganggu ak.. AMPUN DIPINTA 

cun saja pic ney kan?? :P

Pada pukul 9.15 malam, turun la dengan malu2 ke pintu pagar khar utk berjumpa dgn geng taman Bernam pula (geng suka ambik gambar)..maaf yer sbb tggu ak..ak memang ad mslh dgn masa ney T_T...

Mak Oiitt!! lupe aku nak cakap..GENg Bernam ney ramai sgt2...yg datang Gatherin td ad la dlm 7 orang..Ondway nk pegi makan, ahli2 makin bertambah kepada 12 orang lelaki..huhu...cess!! satu rumah datang nk sambut perpisahan ney...ape2 pun kami tabik dgn geng ney sbb sudi datang ke KHAR walaupun duk jauh2..TQ yer ABAng2 sekelian...kami akan ingat kamu semua..


pic gne hs xclear sgt..maaf yer..huwaa!!nk pic kami yg cun..

Hahhaa..ad gosip Hangat sekarang..salah seorang dari abang2 kami ney dapat coklat..WOW!!...Tahniah yer sesiapa yeng berjaya..dan kepada yang xberjaya, bley mintak dgn saye yer..hahaha..KORang memang gempak la ~~~ tq to Bam PIDOT, PIAN, RAFI, DIN,SAIDI, MAT (Sumbak goh bam nEy..hahha), USTAZ DIN, ABANG HASBuLLAH, n SEmua Yg xdapat Disebut atas2 faktor iNGATAN MANusia Biasa...

skandal of the YEar >chenta 3 segi..haha..gurau je..
ona wif abang bul n saidi yg pemalu

Akhirnya, aku berkemas..barangku dipunggah la ke rumah 1-4-8 ...(bwh umah ak je)....selesai la pukul 2.38 a.m..cuba tgk koleksi2 ney >>>

sesi pertama memunggah barang..Yang terlibat AKU JE..




depan pintu je yang mmpu ku letak!!

sesi ke2..aku, yana & yeh memunggah barang ney..
koleksi barang kami..sikit kan?? T_T

Kepada Rumate ku tercinta,

Tq sbb jd rumate ku yang memahami..kamu ney baek sgt (macam ak je perangai). Harap2 saibah mmpu idup tanpa Tqah (hehhe)....Tqah selalu pkir siapa la nk bgunkan tqah untuk solat subuh..Call me yer klau ad panggilan free..hoho..Sayang kamu SAIBAH..harap kamu suka apa yang saya hadiahkan..Jangan Lupe kan tqah yer..tegur2 la klau jumpe..klau Tqah xtegur, maknenyer mata Tqah xbeberapa clear.....SARANGHAE SAIBAH..!! <3

p/s:pagi ney naek bas pulang ke kg!!MUiz tggu cikkah yer syg!!

No comments:

Post a Comment

time kasih~~~

comey yg selalu melaWat!!