sELamAt daTang buDak2 cOmeY

jGn LupE kOmen yEr!!!

comey-coMey ku dtg!!

Thursday, April 12, 2012

Lovely April

Assalamualaikum chenta2ku sekalian..

April yg sangat lovely kan..semalam kita dikejutkan dgn gempa bumi di Acheh.Subhanallah..aku mmg sgt bimbangkan tentang keselamatan umat2 Nabi Muhammad SAW disana dan juga di negara kita sendri..tambah2 lagi dengan amaran Tsunami..Masyaallah...terketaq-ketaq kaki ku..
Melawat muzium Terengganu.hahhahahha XP

Ingatlah wahai umat manusia, ini merupakan amaran daripada Allah SWT..janganlah lalai dalam melakukan suruhanNya.bahkan aku sendiri kadang kala lalai dan terlupa dengan kenikmatan di akhirat kelak kesan daripada megejar keduniaan semata-mata..

geng makan byk!licin smua lauk2 jap lg!hihi

Bulan March?! bulan yg memberi ingatan dan SWEET..Bulan aku bermula sebagai teacher di Little Aulad Playschool..Stress ouuhhh dgn kanak-kanak riang! Anak bos suka buli kanak-kanak lain wa cakap lu!! Kalau budak tu tak datang, senang je hidup teacher2 di sana...hahha...Bulan March juga aku dah tukar status..!aku masih terkejut!hohohoh...apa2 pun terima kasih kepada bdak #6451 kerana memberikan pengalaman berharga! Sangat seronok tetapi sakit pun ada..hehhe...adat la kan.. = =,

Makan-makan di rumah mak sedara kak O
Akhir sekali, errrrr...apa yerr...melawat la Malaysia! Hohoho..Sayangi famili, sayangi rakan-rakan, sayangi sesama umat, sayangi alam sekitar! (mesej Alam sekitar sempena Earth Hours) lalalalalalala~~

Senyum-senyum selalu yer! :p

No comments:

Post a Comment

time kasih~~~