sELamAt daTang buDak2 cOmeY

jGn LupE kOmen yEr!!!

comey-coMey ku dtg!!

Wednesday, October 5, 2011

Ini Kisah Saye part 1 !!

Hallo.....
Assalamualaikum w.b.t smua....
xoxoox...

Kali ney nk cite psal ape yer? 
Kita imbas kembali kenangan waktu muda2 nak x?!
hahahha....*blushing *blushing

Mase mula2 menjejakkan kaki ke UPSI....berdebar gileww..
Aigoo...dlm haty tgh bimbang siapalaa rumate ku nnty..Msk je umh 3-6-1, perghhhh dah ad org booked katil laaa....OMG!!
NSib baek budak yg xdikenali pilih katil tepi tingkap..Fuhh..lega!(selesai masalahKu).
errr.....saye xtakut tidur tepi tingkap laaa...
Betul laaaa...xtipu pun (err...skit je kot bohonganku ini).

Mula2 nampak si budak xdikenal, alamak budak ney nampak baik laa..siap senyum dgn comamnya tepi katil..
Lembut je suara si dia tegor..(jgn terpedaya dgn suara lembutnya..hahahha)
Jd rumate dye dlm mase sminggu, aku tross ajak pergi library..
(pliss..ak nk explore tempat la..buang kate2 karut anda).

Hasilnya,
eyh3...lupe la  nk perkenalkan nama dye..*blushing

Namanya Nurliyana bt Ahamad..
Yg mengejutkan aku ialah tarikh bufday dye...
11 OGOS beb..hahhaha...ak punya bufday 13 OGOS..
Ini bermakna cik YANA kita ney AKAK ak..haha...yes3..ak jd adik~~(xkesah la berbeza brape hr pn)..

Ni la gmbr pertama kami ambi gne laptop ak kt LIBRARY UPSI..


haaaa..tuuu diaaa....aksi mulut itik tros dilakukan tanpa ragu2...(hahhaa)
Auuwww...
Xcukup lg dgn aksi muncung itik, aksi riak dgn kad matrik pula menyusul kemudian..
Aigoo.....*blushing


Ok...jangan gelak..pleasssee!!!
hahaha....cantek kan kad matrik kami..!!

Luahan hati Yana pd aku :~> bace la kat bwh neyh..
First jumpa aku tgk ingt bdak nerd..mati la aku kna stdy hard. (aku laa watak nerd 2..okbye)
Rupa2 nampak je mcm 2 tp comam..(ok..ok...ak menyedapkan cerita dgn menaburkan pujian ke atas diri ku)
Yg sebenarnya Cik Yana Kamchap ney kata sikap aku bukan seprti wajahku...

Ciitt....kuang ajo!!~
AKU BUDAK NERD la weyy..

Akhir kata, moga frenship kite kekal. Carta Aliran persahabatan kita :
Rumate ~> Housemate ~>BF ~> Rakan susah senang yg susah sgt nk cari skrg neyh..

Yana budak yg nampak kuat kt luarannya tp dia sbenarnya rapuh di dalam..(xtau..xtau)
untuk yana, klau ada ape2 mslh cite la same tqah yer..klau yana sakit, tqah boleh mai jaga yana..
Tp kena byr RM10 sejam...
Muahhahahhaha..(gurau je syg)

P/s : nanti kisah sahabat saya yang lain akan menysul..tggu yer..

No comments:

Post a Comment

time kasih~~~