sELamAt daTang buDak2 cOmeY

jGn LupE kOmen yEr!!!

comey-coMey ku dtg!!

Wednesday, July 20, 2011

Pesta Konvokesyen Ke 13 Sidang ke 1

Moshi..moshi semua...

Wah...gerak kerja Pesta Konvokesyen dah bermula 10 Julai lg..errmm....memang memakan masa dan wang kami..Aku diberi tempat tinggal di KHAR kembali slps sebulan merajuk dengan kolej ex-tercinta ku dulu..
(sape suh buang ak)

Bayangkan dari Taman Happy (depan pintu kampus utama UPSI) berulang alik ke kolej menggunakan perkhidmatan driver berbayar kami ~~> Pak din & Kak Linda (hbis terbang RM4 kami..huk huk..)..Akhirnya, kami ambil inisiatif pulang satu kali dalam 2 hari..Kami berjaya la mengankut baju-baju dan bntal golek kesaygn kami ke umah di KHAR (1-8-6)...

Tired gk terlibat dgn pesta ney..(ak biasa2 je..sbb ketua aku dah byk buat kerja sebelum memanggil anak buah nya msk bertugas)..Jadual bertugas aku?
Lupa laa..kalau tak silap aku laa kan...aku byk bertugas sbelah pagi dan malam...petang mybe aku bertapa di Rumah kesaygan aku di taman happy..hohohoh..bertugas plak dgn bonda kesygn kami..hoho..

Pg td aku dengar berita Pesta Konvokesyen kami disabotaj oleh certain persons di Kolej...ishk3..ada gak manusia camne yer..Sekretariat PDI penat2 buat poster..boleh dyeorg cabot poster2 tersebut sesuka hati..
MOTIF???!!

kali ney xda gmbr la nk letak...mls asenye nk cri picture ak kurus..huk huk..
kejam kan kenyataan hidup ney??!!

SELAMAT BERTUGAS SEMUA SEKRETARIAT!!
KERJA ELOK..TAHNIAH TUK SEKRETARIAT AKTIVITI SBB SGGUP BERKORBAN MASA, TENAGA, DAN SEBAGAINYA..
(oiitt..ak xpuji sebarangan yer..aku sekretariat Gerai dan Jualan je..dyeorg memang layak dapt pujian.ok bye)

p/s ~ xdapt balik kg..huwaaaaaa...tggu la aboh n umi..tqah balik 3hb ogos ney..kita bukak puasa sama2 yer.

No comments:

Post a Comment

time kasih~~~